Πρόβλημα: Σφάλμα (Η κασέτα λείπει ή δεν ανιχνεύτηκε)
Η κασέτα έχει τοποθετηθεί σωστά, αλλά ο εκτυπωτής αναφέρει ότι λείπει
Ανάλυση 1: Πώς να καθαρίσετε το τσιπ της κασέτας
Πριν την εγκατάσταση, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο καθαρισμού του τσιπ της κασέτας
1. Αφαιρέστε το μελανάκι (κασέτα) από τον εκτυπωτή.
2. Χρησιμοποιώντας μία γομολάστιχα, καθαρίστε τις χρυσές επαφές στο πίσω μέρος της κασέτας.
3. Τοποθετήστε τη κασέτα στον εκτυπωτή σας.
4. Περιμένετε έως ότου ο εκτυπωτής αναγνωρίσει την κασέτα πριν τη χρήση.
Αυτή η διαδικασία βοηθά στην αφαίρεση οποιασδήποτε βρωμιάς ή υπολειμμάτων μελανιού στο τσιπ που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα αναγνώρισης.
Πρόβλημα: Σφάλμα (μη γνήσια κασέτα)
Κατά την εγκατάσταση εμφανίζεται ένα μήνυμα σφάλματος που λέει ότι η κασέτα δεν είναι πρωτότυπη (αυτό το μήνυμα μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο του εκτυπωτή)
Ανάλυση
Απλώς κάντε κλικ στο OK στο μήνυμα για να συνεχίσετε την εκτύπωση.
Εάν εμφανιστεί η ένδειξη στάθμης μελανιού, απλώς αγνοήστε την. (Μπορείτε να κάνετε κλικ να μην εμφανιστεί ξανά αυτό το μήνυμα)
Πρόβλημα: Σφάλμα (Μη συμβατές κασέτες έχουν εγκατασταθεί / Κασέτες εκτυπωτή λείπουν ή δεν εντοπίστηκαν)
Η κασέτα έχει εγκατασταθεί, αλλά ο εκτυπωτής την αναφέρει ως μη συμβατή (Δείτε παρακάτω) ή λείπει/δεν ανιχνεύεται
Λύση 1
Αφαιρέστε την κασέτα που έχει επηρεαστεί από τον εκτυπωτή
Σκουπίστε το τσιπ (χρυσές επαφές) με ένα στεγνό πανί χωρίς χνούδι
Τοποθετήστε ξανά την κασέτα στον εκτυπωτή και πιέστε σταθερά την κασέτα μέσα στην υποδοχή για να βεβαιωθείτε ότι έρχεται σε επαφή.
Λύση 2
Για να συνεχίσετε την εκτύπωση, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες χρησιμοποιώντας τον πίνακα ελέγχου των εκτυπωτών σας:
1. Ενώ κρατάτε πατημένο το κουμπί X, πατήστε το κουμπί ενεργοποίησης / απενεργοποίησης.
2. Εισαγάγετε τον συνδυασμό ειδικών πλήκτρων: ΜΠΛΕ μετά ΠΡΑΣΙΝΟ και μετά ΓΚΡΙ.
3. Πατήστε επανειλημμένα το ΜΠΛΕ κουμπί μέχρι να εμφανιστεί το μήνυμα "Μενού πληροφοριών".
4. Πατήστε OK.
5. Πατήστε επανειλημμένα το ΜΠΛΕ κουμπί μέχρι να δείτε το μήνυμα εισαγωγής δεδομένων Checksum for relock.
6. Πατήστε OK και περιμένετε να εμφανιστεί μια ακολουθία αριθμών δίπλα σε αυτό το μήνυμα.
7. Μόλις εμφανιστούν αυτοί οι αριθμοί, πατήστε επανειλημμένα το X μέχρι να βγείτε από όλα τα μενού.
8. Όταν σας ζητηθεί δοκιμή ευθυγράμμισης, ακυρώστε τη με X.
Σημείωση: Ορισμένοι εκτυπωτές ενδέχεται να μην έχουν αυτά τα κουμπιά. Εάν συμβαίνει αυτό, τεκμαίρεται:
Το μπλε κουμπί = Κουμπί σάρωσης
Το πράσινο κουμπί = OK ή Έγχρωμο κουμπί αντιγραφής/σάρωσης
Το γκρι κουμπί = Μαύρο κουμπί αντιγραφής/σάρωσης
Πρόβλημα: Σφάλμα (Ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του εκτυπωτή)
Η κασέτα έχει εγκατασταθεί, αλλά ο εκτυπωτής λέει ότι αναφέρεται στην τεκμηρίωση του εκτυπωτή
Ανάλυση
Ανοίξτε τον εκτυπωτή και αφαιρέστε τα έγχρωμα και τα μαύρα δοχεία.
Κλείστε τον εκτυπωτή και περιμένετε να σας ζητηθεί να εγκαταστήσετε την κασέτα τριών χρωμάτων.
Ανοίξτε τον εκτυπωτή και τοποθετήστε ΜΟΝΟ την κασέτα τριών χρωμάτων.
Κλείστε τον εκτυπωτή και περιμένετε να σας ζητηθεί να εγκαταστήσετε τη μαύρη κασέτα.
Ανοίξτε τον εκτυπωτή και τοποθετήστε τη μαύρη κασέτα.
Κλείστε τον εκτυπωτή και στη συνέχεια θα σας ζητήσει να τοποθετήσετε χαρτί και μετά να εκτελέσετε την ευθυγράμμιση της κασέτας.
Πρόβλημα: Εκτύπωση κενών σελίδων / Ξεθώριασμα κατά την εκτύπωση / Παράγονται λανθασμένα χρώματα
Οι εκτυπώσεις βγαίνουν πολύ ξεθωριασμένες ή κενές ή με λανθασμένα χρώματα.
Ανάλυση
Στην απίθανη περίπτωση που η κασέτα σας δεν εκτυπώνει ικανοποιητικά, μπορεί να υπάρχει μπλοκάρισμα στα ακροφύσια εκτύπωσης που προκαλείται είτε από ξηρά σωματίδια μελανιού είτε από κλείδωμα αέρα.
Αυτό το πρόβλημα μπορεί εύκολα να διορθωθεί πραγματοποιώντας μια απλή διαδικασία χειροκίνητου καθαρισμού:
1. Πάρτε ένα βαμβάκι και βρέξτε με λίγο ζεστό νερό. Στη συνέχεια, σκουπίστε απαλά την περιοχή της κεφαλής εκτύπωσης στη βάση της κασέτας(εκεί που τρέχει η μελάνι) .
2. Στη συνέχεια, ακουμπήστε την κεφαλή εκτύπωσης σε μια καθαρή απορροφητική πετσέτα κουζίνας μέχρι να αρχίσει να φιλτράρει το μελάνι. Τα ακόλουθα χρώματα πρέπει να είναι ορατά στην πετσέτα κουζίνας:
Για τη μαύρη κασέτα - ένα πλήρες μαύρο οβάλ σχήμα
Για το φυσίγγιο χρώματος - 3 διαφορετικά οβάλ ή στρογγυλά σχήματα πρέπει να φαίνονται χρωματισμένα κυανό, ματζέντα και κίτρινο
3. Πάρτε μια καθαρή, στεγνή χάρτινη πετσέτα κουζίνας και σκουπίστε απαλά τα χάλκινα σημεία επαφής στο πίσω μέρος της κασέτας και τις επαφές μέσα στο φορέα της κασέτας εκτυπωτή.
Πρόβλημα: Η μελάνη HP έχει εξαντληθεί
Κατά τη χρήση εμφανίζεται ένα μήνυμα σφάλματος που δηλώνει ότι το μελάνι HP έχει διαγραφεί
Ανάλυση
Πατήστε OK στο μήνυμα και συνεχίστε την εκτύπωση
Πατώντας "OK" η οθόνη κατάστασης μελανιού θα απενεργοποιηθεί.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να παρακολουθείτε πόση μελάνη απομένει στο δοχείο με βάση την ποιότητα εκτύπωσης.
Εάν η ποιότητα της εκτύπωσης υποβαθμιστεί κατά τη χρήση, πραγματοποιήστε μια δοκιμή ευθυγράμμισης εκτυπωτή προτού εξετάσετε το ενδεχόμενο αντικατάστασης δοχείου